Kom langs in onze showroom Openingstijden

FAQ

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij hanteren voor de tafels een levertijd van 6-8 weken. Voor stoelen geldt dezelfde levertijd. Bij banken wijkt dit af per product. Wij proberen de bestelling samen te leveren, tenzij anders is aangegeven. Het is ook mogelijk om uw bestelling zelf op te halen. Hiervoor nemen wij contact met u op om een ophaalafspraak te maken. Een paar dagen voor levering, krijgt u van ons een e-mail met de exact leverdatum en levertijd. Op de dag van levering neemt de bezorger ongeveer 30 minuten voor aankomst per telefoon contact op zodat je een idee hebt van wanneer ze zullen arriveren. Als de exacte leverdatum niet uitkomt kunt u deze verplaatsen door een e-mail te sturen naar info@kas20.nl. Wij zullen dan een nieuwe leverdatum voor u plannen. Houdt hierbij rekening met een vertraging van ongeveer 2 weken van de levering. 

Wanneer zijn jullie showrooms geopend?
Onze showrooms zijn altijd vrij geopend op maandag t/m vrijdag van 9:00 uur tot 17:00 uur en op zaterdag van 10:00 uur tot 16.30 uur. U bent van harte welkom in een van onze showrooms.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Online kun je betalen bij Kas20 met:
- IDEAL
- Paypal
- Creditcard

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Voor meer informatie kijk op onze bezorging pagina.

Wat zijn de kosten van een verhuislift?
De kosten van een verhuislift zijn voor de klant. U kunt dus zelf een verhuislift regelen voor de exacte leverdatum. Heeft u liever dat wij een verhuislift voor u regelen? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Wat zijn de algemene voorwaarden van Kas20?
Zoals ieder bedrijf hebben ook wij algemene voorwaarden voor jouw bestelling. Klik hier

Kan ik een bezorgdatum kiezen?
Je kan geen exacte bezorgdatum kiezen. Onze planning stuurt ongeveer een week voor levering een leverdatum met tijdsvak, waarin de betstelling geleverd gaat wroden per mail. Als deze datum niet schikt, kun je een e-mail sturen naar info@kas20.nl Doet dit uiterlijk 24 uur voor levering, anders moeten wij hiervoor kosten in rekening brengen. Wij zullen dan een nieuwe leverdatum voor je plannen. Houdt hierbij rekening met een vertraging van ongeveer 2 weken van uw bestelling. Voorkeur voor levering in een bepaalde week? Geef dit bij opmerkingen bij je bestelling.

Zijn alle artikelen in de showroom ook via internet te bestellen?
Bijna alle artikelen in onze showroom zijn online via onze website te bestellen. Zit uw droomtafel er toch niet tussen, neem dan contact met ons op.

Hoe meld ik een klacht/gebrek?
Wij proberen klachten/gebreken zo snel en goed mogelijk op te lossen. Neem hiervoor conact op met info@kas20.nl of neem telefonisch contact op via telefoonnummer: 020-

Kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?
Op onze producten is geen herroepingsrecht van kracht. Al onze producten worden speciaal voor jou op maat gemaakt.

Wat is mijn garantie op de meubels?
De garantie op tafels van Kas20 betreft 1 jaar, meer informatie hierover vindt je in onze algemene voorwaarden. De garantie op stoelen en banken van Kas20 betreft 

Hebben jullie een showroom?
Heb je op onze website een mooie tafel, stoel of bank gezien, maar wil je deze toch graag even in het echt zien? Kom langs bij een van onze showrooms. Wij hebben een showroom in de Kwakel en in Amsterdam. In de showroom in de Kwakel is het hele assortiment te bezichtigen. In de showroom in Amsterdam zijn alleen onze tafels te bezichtigen. Voor meer informatie over onze openingstijden en adressen kun je onze showroom pagina raadplegen.

Wat is de standaard tafelhoogte?
Omdat wij alle tafels op maat maken, kun je de hoogte van de tafel zelf bepalen. Hierbij wordt de hoogte gemeten tot de bovenkant van het blad. Onze standaard tafelhoogte is 76cm.

Kan ik ook een los tafelblad of tafelpoot kopen?
Voor de mogelijkheden kun je een mail sturen naar info@kas20.nl 

Andere vragen? neem contact met ons op.
Als je vragen hebt over jouw bestelling, dan kun je contact opnemen met Kas20 via info@kas20.nl of telefonisch op +31 (0)20-2101966