Veelgestelde Vragen – Kas20

Andere afmeting, poten, vorm of kleur? Wij doen maatwerk! Openingstijden showroom

Veelgestelde Vragen

Bezoek aan KAS20?
Van Maandag t/m Vrijdag kunt u langskomen zonder afspraak! In het weekend kunt u ook langskomen, maak daarvoor wel een afspraak. Zo weten we zeker dat wij tijd voor u hebben!

Onze openingstijden:
Maandag: open (9:00-18:00)
Dinsdag: open (9:00-18:00)
Woensdag: open (9:00-18:00)
Donderdag: open (9:00-18:00)
Vrijdag: open (9:00-18:00)
Zaterdag: open (10:00-17:00)
Zondag: open (op afspraak)

Bestellen en Betalen
Heeft u uw keuze kunnen maken? Dan is het tijd om af te rekenen. Klik op ‘winkelmand’ rechtsboven in het scherm, om uw bestelling af te ronden en te betalen. Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen nemen wij zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 2 werkdagen, contact met u op om een afspraak over de bezorging te maken.

Bestellen zonder Account
Geen probleem! Natuurlijk kunt u een bestelling plaatsen in onze webshop zonder een account aan te maken. Als u wél kiest voor een KAS20 account kunt u uw orders terugvinden en worden uw gegevens opgeslagen voor een nieuwe bestelling.

Wijzigen of Annuleren
Wilt u uw bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via chat, e-mail of telefoon (zie contact).

Betalen
Betaal je online bestelling bij KAS20 veilig via:
Ideal
Creditcard

Bezorgen en Montage
Alle bestellingen die geleverd moeten worden op een Nederlands adres worden door ons bezorgd en kunnen ter plekke gemonteerd. Nadat de bestelling en betaling bij ons is binnengekomen, nemen wij contact op om een afspraak te maken over het moment van bezorging.

Bezorgkosten en Montagekosten

- Bezorgkosten in Nederland (zonder waddeneilanden): 79 euro.

- Bezorgkosten in Duitsland en Belgie (zonder waddeneilanden): 119 euro.

- Montagekosten: 15 euro.

Afhalen Bestelling
Het afhalen van de bestellingen is mogelijk in overleg op ons adres: Noorddammerweg 35, 1424NW, De Kwakel.

Ruilen en Retourneren
Bij KAS20 mag je je aankoop altijd ruilen of retourneren. Neem binnen 14 dagen na aankoop contactmet ons op via chat, e-mail of telefoon (zie contact) en we maken een afspraak over het brengenen/of ophalen van je aankoop en/of de terugbetaling.Let op: Op maat gemaakte artikelen kun je niet ruilen of retourneren.

Garantie
Natuurlijk krijg je bij ons de garantie waar je wettelijk recht op hebt. Maar we gaan er vanuit dat hetnooit zover hoeft te komen. Heb je een vraag of ben je niet tevreden? Neem contact met ons op via chat, e-mail of telefoon (zie contact) en we gaan er samen uitkomen.